February 25, 2011

Sampah.

Semalam aku lepak bilik Aris Kanda, main Dota. Macam biasa, ada gaduh.

India flame Melayu 1.
Melayu 1 lawan balik.
Melayu 2 back up India.
Orang lain cuba tenangkan suasana.

Aku pelik. Kenapa ada melayu lain nak kena back up India. Mungkin sebab mereka berdua admin, mereka ingat orang lain macam kayu.

Malaysia ni dah banyak sangat sampah. Bukan sampah yang macam tepi jalan. Kau tahu sampah mana yang aku maksudkan. Korupsi sekarang ada dimana-mana. Aku bukan memberontak, aku cuma menyuarakan apa yang ada di hati. Aku bukan tak suka mereka yang memerintah, aku cuma tak suka cara mereka memerintah. Pemerintah di sini umum. Siapa makan cili dia terasa pedas.

By the way, aku ada hobi baru. Mengembara. Cuma, duit menjadi masalah utama. Tapi tak apa, aku tunggu.

p/s: Kalau ada yang nak belanja, jangan segan. Aku terima. Hahaha.

2 comments:

  1. jangan nak bajet sangat
    .
    kalau aku tak follow pun keluar jugak kat dashboard aku. haha

    ReplyDelete
  2. Yeah keluar sebab aku guna url lama. Don't deny it. Berhenti menipu diri sendiri. Haha

    ReplyDelete