February 17, 2011

Kembali menulis.

"Saya menjadi bukti bahawa kita tak perlu degree untuk berjaya dalam sesuatu." - Fynn Jamal.

Setelah berjumpa dan tengok Fynn Jamal buat performance dekat Uniten malam semalam, aku nekad untuk kembali blogging. Walaupun sekarang orang lebih suka menggunakan tumblr yang kononnya up-to-date, aku setia kepada blogspot. Bukan apa, tumblr dan blogspot sama tujuan - hobi. Cuma bagi aku, tumblr tak ada inspirasi seperti blogspot. Walau apa pun, kepada yang pernah follow aku sebelum ini ; Terima kasih daun keladi, apa kata korang follow lagi sekali? Kepada Kak Fynn, teruskan kerja 'rokes' anda.

2 comments:

  1. org menulis macam kita,
    larilah ke gunung mana,
    jumpalah hiburan semabuk mana--

    ketenangan yang paling bersih dan memuas lapar-dahaga kita pada kebulur jiwa cuma pada menulis.

    :)

    tak apa.
    lari2 sekejap. cari apa2 saja.
    nanti patah semula ke ruang gelap kamu.
    dan kembali~
    --tulis.

    ReplyDelete
  2. Tengok blogspot punya inspirasi bukan main lagi. Tumblr ada macam ni? Haha thanks kak fynn =)

    ReplyDelete